Jump One feestje

Bij dit feestje mag de jarige 5 vriendjes of vriendinnetjes uitnodigen.

Het feestje wordt gevierd bij Jump One Zoetermeer (Salomeschouw 154).

Salto’s maken, jumpen en een ninja tag parcours afleggen. Het kan allemaal tijdens dit superleuke, actieve feestje bij Jump One Zoetermeer

Bij binnenkomst krijgen jullie een feesttafel. Hierop staat limonade (die je tijdens het feestje bij kunt laten vulllen) en een bak met chips. Snel iets eten en drinken, want iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk gaan springen. Er zijn trampolines waar je te gekke sprongen en salto’s kunt maken, je kunt spelen op de rand met schuimblokken, kortom je verveelt je geen moment.

Ook kun je het ninja tag parcours afleggen. Ieder kind krijgt een bandje met de naam erop. Er is een superleuk parcours met hindernissen uitgezet. Op verschillende plekken kun je met de tag op je bandje een vlak aantikken. Het doel is om in 20 minuten tijd zoveel mogelijk punten te halen. Na 20 minuten zie je wie van jouw feestje de meeste punten heeft gescoord.

Je hebt 1,5 uur de tijd om lekker bezig te zijn. Het ninja tag parcours duurt 20 minuten dus je hebt ruim een uur om te jumpen.

Van al dat rennen en jumpen krijg je trek. Maar goed dat er na afloop voor iedereen een patatje en een snack wordt gebracht. Dit is ook een leuk moment om de eventuele cadeautjes uit te pakken.

Vind je het leuk om 1,5 uur actief bezig te zijn en na afloop van een patatje en een snack te genieten? Dan past dit feestje perfect bij jou.