Algemeen

Een kinderfeestje is een bijzonder moment voor een kind. De voorpret van het kiezen voor een feestje, bedenken wie je uitnodigt, het uitdelen van de uitnodigingen en uiteraard het feestje zelf.

Stichting Gewoon Daarom levert een pakket om het feestje thuis te vieren. Een deel van het pakket krijgt u te leen en geeft u na afloop van het feestje terug. De rest kunt u gewoon gebruiken en houden. Wat u te leen krijgt staat bij het feestje op de website en op een apart formulier dat u meekrijgt bij het ophalen van het feestpakket. En natuurlijk is ieder pakket ook gevuld met iets lekkers. Want limonade en cake horen bij een verjaardagsfeestje!

Op dit moment bieden we negen kinderfeestjes aan. Klik op het feestje en bekijk wat voor feestje het is. In de toekomst komen er feestjes bij. De feestjes waar u nu uit kunt kiezen (klik op de plaatjes) zijn:

Prinsessen feestje
Piraten feestje
Spa & Beauty feestje
Blacklight / Disco feestje
Clowntje Manny
Bowling feestje

Wilt u uw kind aanmelden voor een kinderfeestje, vul dan het contactformulier in. Wij nemen dan contact op.

Wij proberen zoveel mogelijk kinderen een onvergetelijk feestje te bezorgen. Het kan zijn dat er meer vraag is naar feestjes dan wij nu kunnen organiseren. Aanmelden voor een feestje is daarom geen garantie dat het feestje op de gewenste datum door kan gaan.